måndag, mars 10

The world keeps spinning round and round

Har haft så mycket att göra det senaste, och tillråga på allt har det blandats med en ofantlig huvudvärk som aldrig tycks vilja gå över (tro mig, jag har haft den i över en vecka nu) och en galen förkylning som resulterade i att min röst var borta i tre dagar.

Hur som, här får ni lite bilder från mina få senaste lediga dagar utan sjukdom. Enjoy.

 
Vi firade alla hjärtansdag på jobbet genom att sälja ballonger på Gamla Torget på Väla

 
Sen fick jag i uppgift att dela ut ballongdjur på Piraia

Förra månaden tog jag även en tur till Göteborg, här kramas jag med Sofie och Kathrine

Sen hade Zandra fest och vi drack Chillidrinkar blandannat

 
Och så hade världens fina Elisabeth inflyttsfest också

 
Och på jobbet tillbringade vi slutet av morgonmötet med att göra en ballongbåge

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar