onsdag, januari 14

när 2015 tog vid

Gick ut och åt tapas med fina vänner i början av december, här är Linnea och Anna.

Sen var det dags att komma till Göteborg för julledigheten, här mammas sida av släkten

I samma veva tog jag några öl med dessa två pinglorna, Julia och Sofie

Tillsist slog timmarna julafton och här är mina småkusiner med tomten

Och självklart var jag taggad i min nya julklänning och röda läppstiftet

Helt plötsligt var det nyår och dags för fina vänner och tolvslag

Här är mitt vackra nyårssällskap, finaste man kan tänka sig

Sen var det dags att återse Linnea igen för första gången på nya året

Och här är Caroline och Johanna på nyår

Och här får ni en bild på en nyårssnap med mina fina vänner, Johanna och Caroline

Och här är då nyårskvällens stjärnor, grabbarna

Och just det, fick gått på Håkan-bio med min bästa vän också innan det nya året ringde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar