lördag, mars 7

Den där tiden du behöver för att ta hand om bara dig

Jag har haft bästa två dagarna. Igår var jag på bio med min lillasyster. Vi såg i "nöd eller lust" och jag rekommenderar verkligen den filmen för dig som tycker om att skratta. Sedan idag så har jag haft så himla mysig dag. Det hela började med frukost tillsammans med farmor och hennes man, därefter tog jag det lugnt hela förmiddagen med att titta ikapp serier och sedan bestämde jag mig för att baka en äppelpaj. Jag som aldrig bakar, någonsin typ. Den blev inte det bästa men när det gäller äppelpaj känns det lite som om det inte riktigt spelar någon roll. Så nu, efter att ha avnjutit både en supergod middag och en bit äppelpaj, all by myself, så ska jag sätta mig med min ansiktsmask och ett glas vin. Känner lite att jag skämmer bort mig själv idag men det är precis det som känns som det enda rätta just nu. Tycker om att få spendera denna lördagen själv. Känner att jag måste ta hand lite om mig själv och den där egentiden kunde liksom inte vara mer behövlig än just idag. All kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar