tisdag, juni 5

Nu är nån annan än jag närmare

ÅH. igår myste jag med världens finaste lillasyster. Alltså på riktigt ibland kan hon vara världens sötaste lillasyster och ibland kan jag bara bli så där lillsis-irriterad som man bara kan bli på sin syster. Ja, men kort och gott. Den tösen är bäst. Hur som helst, vi såg på "jag saknar dig". Min favoritfilm typ och jag bara grät och grät medan min syster sorgset tittade på mig med ögon lika torra som sand och log lite åt mig och sa: min allra käraste syster. Jag tycker om min syster, hon är på riktigt min allra käraste syster.

Hur som, idag däremot så vart det studentfirande för min och Lisas del. Vi åkte till krokslätt för att se på utspringet och därpå tog vi oss en thai-lunch tillsammans i stan innan vi begav oss iväg på vår långa resa till Hönö. Vilket då tog 3 timmar att komma dit eftersom vi hade ärenden i stan och eftersom bussen ut till Hönö faktiskt tar tid, så när vi kom ut till Frida igen så vart vi så gott som hungriga igen, hehe. Iallafall, det vart riktigt mysigt och nu är jag hemma för att gotta ner mig i min säng och typ se på film eller bara titta upp i taket och lyssna på musik. Ni vet på ett sånt däringa skönt sätt. Men den som lever får se!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar