måndag, juni 4

vi är perfekta för det här

Nämen hallå i blåbärsskogen. Hoppas alla lever jäkligt bra, för det vill jag lova, att det gör jag. Åkte ju hem till Göteborg förra veckan och kan faktiskt inte för ett ögonblick förstå att det gått en vecka sen jag satt där i Helsingborg och stresspacka ner hela min gaderob.
    Hur som, sen jag kom hem har jag hunnit med att träffa dom allra flesta av mina favoriter och har lite vart i full gång HELA HELA tiden, därtill har väl inte mycket av levnadstecken visats här på bloggfronten. Något jag inte ber om ursäkt för.
    Jajajaja som sagt, sen jag kom hem förra veckan har jag hunnit med att träffa nästintill alla mina favoriter, jag har haft picknick med Teo och Anna i slottskogen, jag har varit på Rebecca&Fiona på liseberg. Jag har haft vin/öl-kväll på Queen, jag har sovit hos Rebbz. Jag har träffat min Cecilia, ätit på glasscafé med familjen, firat massa studenter och dansat in natten med lerums gymnasiums studenter (nämnde jag förövrigt hur Lerums studentfester alltid lyckas bli världens bästa?). Dessutom har jag haft grill-&spelkväll med mina bästisar. Jag har varit på Liseberg med familjen, jag träffat massa kändisar och skakat dom i hand. Jag har varit på Liseberg med Carro och John och så har jag sett regnbågsgala.

Som sagt, jag har verkligen hunnit med en hel del och jag kan inte säga annat än att jag totalt älskar det. love it. love it, love it. Jajajaja, nu ska jag alldeles strax äta middag. Min lillasyster ville agera kock idag och då sa hela familjen att hon fick det. ÅH. min syster borde överväga att gå Hotell&Resturang eller nåt. 3år kvar till val (typ)

PUSS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar