torsdag, januari 17

Du har missat tusen varma nätter

Åh, den senaste veckan har vart så himla olika från hur mina veckor brukar vara här i Skåne. Vilket jag verkligen tycker har vart superroligt, misstolka mig inte. Jag tror att jag behövde lite av den förändringen och boosten faktiskt. Under denna veckan har jag liksom jobbat på ett event på Helsingborgs Arena, jag har vart på en arbetsintervju och hunnit få ett nytt jobb. Dessutom har jag lyckats kamma till mig ytterliggare en arbetsintervju i nästa vecka, får se hur det går.
    Hur som helst, mitt skåneliv börjar förändras. Denna veckan har vart en mycket fin vecka, förutom min jobbhärva så har jag hunnit med ett Eventmöte med Eventutskottet där vi spånade höstplaner och planerade in ett och annat, så har jag fått äta tårta och glass med fina vänner också. Jag är så himla nöjd, allt flyter och jag är lite glad igen. Tror också att jag kan ha bestämt mig för mitt sabbatsår, men inte 100procentigt HELT än. Bara lite. Jajajaja. Heja mina nya extrajobb!

PUSS FINA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar