måndag, januari 7

She's so lucky, she's a star

Hej.
Nu är jag tillbaka till Skåne igen och det har känts så otroligt konstigt att tiden har kunnat gå så snabbt. Helt sjukt. Hur som helst, jag har firat födelsedagsbarn och nyår under min ledighet, och så har jag fått mysa en hel del. och äta god mat. Iallafall, här kommer en liten bildbomb från mitt jullov. Puss!


Min första kväll hemma hade jag en reunion med min bästis för första gången på 4 månader.


Sedan tog jag ett julkort tillsammans med mina barndomsbästisar Cecilia och Julia, vi bestämde att vi skulle ha det som årstradition och sucka lite på att vi inte haft det tidigare

 
Här är tre av mina fina släktingar på julafton, frv: Min farbror Daniel, kära Farmor och hennes man


Sedan var vi även tvugna att ta en Far-och-Dotter-bild på julafton också, finaste pappa


På juldagen gick jag ut med fina vänner, här är förfesten hos John. Puss fina!


Och här är jag och en av mina småkusiner, min fina Alma


Sedan firade vi finis-Linda också, här har ni Christian och Joakim

 
Och här är mitt födelsedagsbarn för kvällen, min bästis Linda och jag.


Sedan är detta så vackra vi kan vara en vanlig juldagsnatt

Och här har vi en liten nyårsbild, 12slaget hos Nina med fint folk


Och här har ni mig, Kim och fina Elin. Den fjärde minns jag i ärlighetens namn inte vad hon hette men hon var vän med Elin och Kim.


Och här har vi några skåningar och göteborgar på nyår, Billy Christian Jocke Elisabeth och Sofie. Finisar!


Och här är en bild från en av de första kvällarna i Göteborg, då jag var på konserter i LMK med fina. Mycket vackert vill jag lova.


Gillar väl egentligen inte att bilderna hamna lite hippsomhapp nu men här är iallafall samma kväll som vi fira Linda, vi blev liksom lite sugna på att spela biljard.

 
Och här firade jag lilljul hos morbror. Fina julbordet.
Well, sista kvällen i Göteborg spenderade jag med min bästis Johanna med att äta sushi och se på bio. Berättelsen om Pi blev det, mycket vacker film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar