torsdag, december 27

Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge

Hej. Nu har jag varit hemma en HEL vecka i Göteborg. Vilket känns jättekonstigt, kan inte fatta att tiden går så fort och jag har inte ens hunnit BÖRJA på min hemtenta. Men det blir fullt pluggös under mellandagarna nu. Men hur som, jag har haft en asbra vecka och jag har verkligen saknat mina tussar. Dock har större delen av veckan bestått av att umgås med släkten men förutom dom så har jag hunnit träffa min bästis Johanna som kom hem från Afrika nu, och så har jag träffat mina barndomsbästisar Julia och Cecilia för första gången på flera månader också. Så himla fint har det vart. På juldagen var jag dessutom ute och dansa med några favoriter, så himla fint. Jag älskar mina Göteborgsvänner. Helt enkelt en helt perfekt vecka om jag får säga det själv.
     Anyway, nu ska jag äta mig lite frukost för min mage kurrar litegrann nu. Hoppas alla mår, det gör jag. FRED och KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar