söndag, december 16

I väntan på vadå?

Minns inte riktigt när jag egentligen (förutom julkalendern) skrev någonting om mitt liv, och vad som egentligen händer. Så well, vad har hänt med mig? Hur mår jag? Vad gör jag? Hur känner jag? Dessa är alla frågor som kräver ett svar. Och ja, idag firade jag ett födelsedagsbarn. I förra veckan hade alla lärarstudenter sittning. Jag har firat ett annat födelsedagsbarn (världens fina Gry) och så har jag väl haft myskvällar och pluggat mest, dessutom åt jag julbord med finafinafina vänner, RIKTIGT GOTT.
    Hur som, främst har jag fokuserat de flesta av mina tankar på musikhjälpen och vad de sysslat med de senaste dagarna, och jag må då sannerligen säga det: SVERIGE har vart så SJUKT grymma och samlat in över 23 miljoner kronor till barnen i slummen så att de kan få rent vatten. Är liksom alldeles rörd över vad mycket vi kan göra om vi bara gör det tillsammans, all kärlek.

Nu ska jag hursomhelst fortsätta plugga och well, på torsdag åker jag hem på jullov. KÄRLEK! (nästa inlägg blir en bildbomb). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar