söndag, december 16

MIN DECEMBER-BILDBOMB

Det var frosttema och vi firade Madde, här har ni mig och födelsedagsbarnet.

Här har ni mig och min beerpongcompetition Uffe, fullt vänner.

Och sedan for vi alla till villan där jag fick dansat med en av mina BÄSTA skånevänner Sara.
Sen vankades det, senare under månaden, seriesittning med alla lärarstudenter. Vi var scoobydoo-gänget.

Jag och min bordsherr, Kalle. Oerhört stiligt!

 
Nerman och Nari hade klätt sig som Aladdin och Anden.

Sen sprang Robert runt som seriemördare och Elias försökte sig på att bli vän med fienden.

Här har vi mina fina vänner uppklädda till Musse, Hjärter Dam och Prinsessan Leah.

Anna, jag och Daniel fortsatte att vara ladd under hela kvällen.

Dessutom hann jag med en shoppingrunda med Calle och Daniel inför sittningen, här har vi fått span på tomteluvan som pryder kärnan.

Så mitt i alla möten och så vidare fick vi ett Kinamatssug. Daniel och Calle har ni här.

Sen en av de fina kvällarna i Skåne hade vi en riktig myshörna tillsammans, finisar.

Här har ni mig och Sara mitt under mysfestandet.

  
Sen nu i juletider blir det julbord med fina vänner och vi införde en ny skånsktradition.
Sen tillsist, mina finisar Uffe Madde Sara och Linda i slutet av Grys födelsedagsfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar