söndag, december 2

Seems like love no longer can turn me on

Hej. Jag har haft en fin vecka, och en fin helg. Har mest suttit på föreläsningar, vart på möten eller läst böcker. Kommit in i en sån period (som jag nämde i förra inlägget). Jajaja, nu är jag 20 och det har redan hunnit bli december. Är inte riktigt inne i julstämningen än men det hoppas jag att julkalendern och julradion löser snabbt. Annars så hade jag en JÄVLIGT fin kväll i fredags och efter den VÄLDIGT händelserika aftonen med både skratt, tårar, fina tal och kärlek så har jag mest tagit det lugnt. Tror jag börjar bli sjuk också.

Sen en sista request, lyssna på denna fantastiska och mest underbara låten. Gåshud och rysningar över hela kroppen, vackraste jag hört på länge: Rock 'n' roll

Ska förövrigt börja med Emilys Julkalender också. Där man ska lägga upp olika bilder etc varje dag. Så, nu vet ni det också. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar