onsdag, november 28

Save the blessings for the final ring

Hej. Idag är det onsdag och ända sedan jag fyllde år i måndags så har jag drabbats av åldersnoja och ett ständigt behov av att känna mig som barn så mycket som möjligt. Dricker Hallonsoda för att det är kalas, målar i målarböcker för att det är fint, suktar efter såpbubblor för att jag tycker det är vackert och spelar sällskapsspel för att det är så JÄKLA KUL. Vill väl egentligen mest att livet ska vara som ett enda stort kalas. Menmen. Utöver min längtan efter något som jag inte riktigt vet vad, så sitter jag mest och läser just nu. Inte den där vanliga, tråkiga kurslitteratur som jag borde, utan böcker med humoristiska serier i. Igår läste jag TVÅ böcker: "Välkommen till din psykos" och "Hundra procent fett", dom är av olika författare men av samma bolag och otroligt roliga ibland. Skrattar liksom när jag läser dom. Tycker helt enkelt om "GALAGO" som förlag, HELT enkelt.

Hur som helst, alla borde läsa dom böckerna. Är till och med sugen på att köpa fler böcker av Liv Strömquist och Nanna Johansson. Bara för att jag tycker om deras böcker SÅ mycket.

Jajaja, nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa "The Heroin Diaries" av Nikki Sixx i Mötley Crue. En RIKTIGT bra bok det också, dock lite mer seriös än de tidigare nämnda böckerna som jag läste igår. Men fortfarande så SJUKT bra att jag inte riktigt kan slita mig.

SÅ, nu har ni fått 3 boktips på köpet också när ni läste mitt inlägg. Hoppas ni alla mår bra, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar