onsdag, november 28

20 såpbubblor i en smäll

Hej. Jag hade en riktigt TOPPENfödelsedagshelg i Göteborg fylld med fina vänner, fina släktingar och mycket god mat. Tyckte riktigt om att vara hemma för det var liksom fullfart hela tiden och ibland känns det liksom som om INGENTING är annorlunda från förr. Även om jag vet att det är det. Hur som helst, här kommer några bilder från min favorithelg: 


Christian, Carro och Linus var blandannat med och gjorde mitt firande på Jazzhuset GRYMT


Men innan vi hamnade på Jazzhuset så hade vi förfest, jag fick blandannat en målarbok som vi allihopa hjälptes åt att måla i. Här har ni mitt och Elias konstverk blandannat


På tåget hem mötte jag Viktor och Johan medflera. Fick en härlig finstämd sång igen.


Denna tårtan gjorde min Lillasyster till mig.


Sen hade min farbror, Reine, gjort födelsedagsmat till allihopa. Så här fint blev det. 


Här försökte jag mig på att fotografera mina vänner på dansgolvet, gick sådär. Här har ni iallafall Elias, Maja, Carro, Christian, Linda och Jocke i enda stor kramhög.

Sen här är jag och mina två ABSOLUTA favoriter, Maja och Carro, precis innan ett tequilashottande.
 

Men på fredagen, innan helgen tog fart, så var jag mamma och Bella på "Jul på Liseberg", där jag fick mitt traditionsenliga Knäckäpple.


Här är jag och min lillasyster vid snön på "Jul på Liseberg". 


Här är min lillasyster och en av mina kusiner när de målar i en målarbok.

Sen ville mormor ta en bild på sina barnbarn så då fick vi agera modeller, här är jag, min lillasyster och min kusin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar