onsdag, november 7

We are all in this together, that's who we are

Ja. som ni såg på bilderna har jag haft en fin helg. Med två halloweenfester och städning för att på söndagen varva ner helgen med traditionellt söndagsmys hos Sofie med fina människor.

Och ja, nu har det redan hunnit bli onsdag. Igår satt jag och Sofie uppe hela natten och kollade på valvakan. Vi gjorde lite allt möjligt för att inte somna och efter tre-fyra koppar kaffe, massa choklad, våfflor och några antal teckningar så slog klockan tillslut halv 8 och Obama skulle hålla sitt segertal, sen fick vi sova. Vi lyckades alltså hålla oss vakna, eller ja, inte Sofie. Hon somnade till, och jag lät henne göra det eftersom hon var så trött men ändå. Men jag höll mig som sagt vaken, mycket tack vare envisa, twittringar med fina vänner och så vidare. Men runt 8 kunde även jag få sova lugnt, med en vald president i USA.

Så min dag idag har väl mest i allmänhet spenderats med att sova, fixa EN viktighet med Linnea, tjöta lite borta på campus och äve plugga. And that's it. Jag är snart 20 år och vill åstadkomma stordåd men det har ännu inte skett några stordåd från mitt håll, men Obama inspererar mig. Nu ska jag dock fortsätta plugga, mer stordåd än så blir det inte från mitt håll än, på fredag har jag tenta.

Jag och Sofie målade teckningar under vår valvaka, 12 st blev det totalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar