fredag, november 23

I only love you when I'm drunk

Denna veckan har varit ganska intensiv tillskillnad mot hur mina veckor brukar vara, föreläsningar varje dag nästan vilket betyder att de senaste dagarna har jag inte vart hemma förrns vid 18 efter heldagar i Halmstad och så massa möten och plugg på det. Kort och gott, tidiga morgnar och sena nätter hela veckan. Men, imorgon åker jag till Göteborg för en EFTERLÄNGTAD födelsedagshelg. Ja, för på måndag fyller jag 20, så jag ska hem lite nu och ladda batterierna och fira min inkommande födelsedag med världens bästa Göteborgssläktingar och världens bästa Göteborgsvänner.

Men ja, nu ska jag göra nåt som jag inte gör ofta, ladda upp en outfit. Det råkar nämligen vara den ni ska se mig kana runt med i lördagsnatten med mina älsklingar. PUSSPÅER.

  

Och JUSTE, Mika är väldigt fin med sitt nya album: The origin of love. Lyssna på den! PUSSIGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar