tisdag, november 13

Behöver lite kärlek från fel sort

Hej godbitar! Jotack, jag lever. Inatt drömde jag dock att jag var ett moln, att jag förvandlade stenar till guld och räddade vallgatan från onda makter. Man kan säga att jag helt enkelt hittade på mitt egna lilla äventyr, eftersom det vanliga livet i största allmänhet känns så händelselöst just nu. Är nog lite inne i en höstdepression jag med.

Hur som helst, jag har under senaste veckan mest pluggat, lekt med fina vänner hela helgen och haft en dags VFU. I helgen spelade vi nämligen pubquiz tillsammans, jag och en del fina vänner. Det var riktigt kul om jag får säga det själv faktiskt. Mina vänner är så smarta av sig så vi kom faktiskt tvåa. Av alla lagen.

Anyway, igår var jag tillbaka på filbornaskolan och hade min första VFU-dag för denna perioden. Det var mycket trevligt, och jag vet inte men det känns alltid som om jag lyckas träffa in så himla söta elever. De är verkligen jättesöta, eller så är människor i största allmänhet så himla söta nu för tiden. Vad vet jag. Mysigt vart det iallafall. Att vara tillbaka till den riktiga atmosfären.

Yeahyeah, nu ska jag äta mig lite frukost osåvidare. Idag väntar mest plugg och mys. PUSSKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar