onsdag, november 7

Halloween, in the death of the night, hear me scream

Vi hade halloweenfest i fredags. Alla var jättefint utklädda, verkligen.

 
Jag, Helena och Malin kom som Björnligan.
Medan Amanda och Sara var utklädda till vindruvor blandannat.
Här har ni fina Sara och Amanda med fina Hanna.


 Festen började bli galen, här har ni fladdermus-Linnea.


Här har ni mig och min björnligebror Helena tillsammans
 med våra gamla kursare Simon och Mattias.


Micke och Hanna var också med och halloweena, så fina.


Här har ni mig med mina vänner fladdermus-Linnea och Drak-Klara.


Filip och Tim var med också, Tim snygga till sig som A clockwork-orange.


En riktig klassiker från vår front, Jennifer Klara och jag. 

Här har ni Linnea, mig och Frida efter ett galet dansande från vår sida.


Erik sprang runt och lekte vampyr genom att bita folk, medan Amanda var snygg som vanligt, nu iförd gröna ballonger som symbolisera vindruvor.


Här har ni en glad boxer-Robert tillsammans med Erica, Karin och en Sofia från out of space. Snyggt! 


Självklart blev det en riktig goding till bild från mitt, Nari, Klaras och Saras håll. Nari hade rakat av sig halva sitt skägg, vilket var en goding i sig.


Halloweenfesten fortsätter lyckligtvis in i småtimmarna, här har ni ett helt taggat gäng av allt möjligt. Snyggt! 


Avslutar hela bildserien med en bild på en taggad Jackie. Här ser ni mig i action under en Håkan-låt. Så våra fester brukar urarta när Håkan sätts på spelaren.

Tack alla fina för den här halloweenfesten, kan ha varit den mest händelsefulla festen genom tiderna. Även om allt inte signalera in på bilderna. Pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar