torsdag, april 18

Om jag bara korsar vägen är jag fri sen

Hej godingar. Ville mest bara säga att jag lever. Våren är på ingång och bara det får mig att bli alldeles sprudlig i hela kroppen. Har lyssnat på Håkan och blåst såpbubblor i solen. Planerat in events inför våren. Och så har jag skaffat mig ett jobb, på Partyland. Trivs så himla bra än så länge. Blåser upp ballonger och myser med kunderna. Totalälskar mitt nya jobb. Annars har jag väl mest fått tips och så denna veckan, varit social som vanligt och försökt få bort de där små sakerna som gör en opepp emellanåt. Och så har jag druckit öl med några finisar.

Hur som, nu ska jag äta min underbart vackra mat som jag tillagat och lyssna på Håkan. Idag är en sån bra dag. Puss!

 
Linnea fann mina såpbubblor riktigt joyful

 
Dessutom hade vi lärarsittning och hela eventutskottet lekte woodstock

 
Här är mina vänner Calle och Daniel, glassandes i solen

 
Några barn som är inne på mitt jobb och leker med ballongerna

 
Vi hade återträff med gamla Engelskstudenterna, här är min fina vän Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar