tisdag, januari 7

Bakom varje hörn någon som du

Julen kom tillsist och jag kan inget annat än att älska den här julen, och det här nyårsfirandet. Julen spenderades nämligen med en två gångers tur till Göteborg. Dubbellycka. Första gången jag kom till min forna hemstad för jul/nyårsfirandet så spenderades det med pepparkaksbak, glöggmingel, sushidejtar och julestohej med mina allra käraste. Mina allra bästa vänner och den finaste släkten jag hade kunnat tänka mig. Men tillslut tog det slut och lite jobbtimmar i mellandagarna och på självaste nyårsafton blev ett måste. Men no worries, framemot kvällen då nyår tillsist skulle firas in var jag tillbaka. Lite rikare inför nästa månad, och minst lika lycklig. Nyåret firades med min vackra vän Maja och några vänner. Fin middag stod på menyn och kvällen kunde inte bli så mycket bättre. Jag är supernöjd. Så nu, en sista bildbomb från 2013 in på det nya 2014. Och gör mig en tjänst, lev 2014. xoxo.

Jag och min bästis Linnea kysste adjö inför vårt jullov
 
Jag hade återträff med mina 3 äldsta vänner, sushi och cykel stod på menyn
 
 
Vi fick besök av tomten på julafton
 
Nisse-Christer i väntan på Ris à la maltan och Carl-Bertil
 

Mitt 25e december spenderades sedan med världens bästa pappa och kinect
 
På jobbet började det gå mot 2014 och jag fick spendera lite tid på en skakande stege
 
 
Tillslut kom nyår, här tutas det förfullt

 
Ja, nyår var en mycket vacker kväll. Det ser vi alla.


Så hoppas alla hade ett bra nyår, för det hade jag. All kärlek

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar