tisdag, november 11

Höstavlastning

Haft mycket att tänka på den senaste tiden, har fortfarande mycket att tänka på. Men nu är halloween-rushen över och snart tar jag en veckas välbehövlig ledighet, då lär ni få se mer av mig också. Så länge, låt mig presentera mina senaste två månader. mörka och fotofria men här har ni 5 magiska kvällar/dagar att vältra i.

Min vän, Alec, fyllde år så vi satte på oss kalashattarna och fira honom

Sen har det blivit många fikastuder med min bästa vän för att få bort höstdeppen

 
Sen kom familjen på besök, vi gick på fotboll tillsammans

Och här har ni mig och min syster precis innan matchen, fullkomligt redo för fight

Sen sniffa jag åt mig lite helg och fick spela fia-med-hutt tillsammans med bla dessa två fina, Anna och Elisabeth

Snart därpå fick jag även dricka vin tillsammans med min allra bästa vän, Johanna, som precis flyttat närmare mig. Här är vi änna riktiga babes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar