tisdag, maj 26

Du vänjer dig aldrig

Om jag hade vetat hur det känns att bli sparkad av någon rakt i magen så är det här precis hur det hade känts. Som en mildare variant av en skottlossning rakt i naveln. Min mage känns som om den ska explodera, vilken sekund som helst. Idag kunde jag inte äta middag (eller lunch knappt). Jag älskar middagar. Speciellt middagar som andra bjuder på. Men istället sitter jag här och krampaktigt försöker få min mage att ge upp sin fight med mig. Jag vill bara att vi ska komma överens och att den ska må bra. Jag vill dess välmående, annat än vad jag kan säga om min mage. Den vill inte mitt välmående. Imorgon ska jag be någon köpa Proviva till mig. Nåde er alla, mest min mage, om den inte är kurerad till torsdag och helgen. Nåde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar