fredag, juni 26

When you try your best but you don't succed

Hej!
Den senaste tiden har jag haft så himla konstig känsla och igår vaknade jag alldeles kallsvettig från ingenstans och direkt antog jag att något var fel, vilket det förmodligen inte är. Varje gång det är nåt galet med min kropp så försöker jag ignorera det i bästa möjliga mån förstår ni. Farmor föreslog att jag skulle kolla sockret men eftersom nålar är det värsta jag vet så får ingen mig i närheten av en blodsockermätare. Men nu har det gått över så jag hoppas att det stannar på över.

Anyways, hoppas du (förmodligen den enda som läser detta) mår bra. Jag mår bra. Snart tar min lilla korta junisemester slut och jag sätter mig in i att jobba mesta delen av sommaren. Ganska typiskt att värmen ska komma nu bara. Men men. Gött är det.

Have nothing to say, typ så. Det var länge sedan jag hade nåt asbra att skriva. Vill typ kunna skriva en asbra story med ett bra slut som ni lär er nåt av. Men det var länge sedan jag var bra på det. Om jag ens var bra på det. Men nåt ni kan lära er, som inte alls har med texten att göra men iallafall: Lev. Jag säger det till er. Lev i bästa mån som ni kan.

Och obs, är ni någon gång lite sådär deppiga som om ni bara vill försvinna. Se på Full House. Om det inte löser alla era problem så blir ni iallafall väldigt glada på vägen. Full house löser alla depressioner i världen. Iallafall mina. Men glöm inte att möta riktiga världen samtidigt.

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar