lördag, april 23

Nya året tog vid och i februari fick jag gå på bästa Tobias bröllop

Jag avslutade just det gamla året - egentligen snart 5 månader för sent. Men jag vill att ni ska få se allt som händer - för en bild säger ju oftast så mycket. Det är vad jag har fått lära mig och det är vad jag vill att ni ska ha i åtanke - ni som existerar här. Om någon existerar här - jag gör det ibland. Men mest får ni se min dos av hela pipan på facebook eller på instagram eller tom snapchat. Många sociala nätverk finns det - detta är inte ett av dem. Men för min egen skull - låtsats jag att detta är för någon annans skull också.

Som sagt - det gamla året tog slut. Ett nytt år började. Det året började sin första dag i Skövde - hos min fina vän Jennifer.

 
Klockan slog 12 och vi hade en selfiestick - vi var lyckliga


 
Här var jag och pappa ute och promenerade, Göteborg är vackert även när det är alldeles grå-höstigt.


 
Så fyllde Gammelmormor 99år också - fattar ni hur fantastiskt det är. Så vi åt självklart tårta.


 
Sen gick jag och Alma på Disney On Ice i Januari också.
Vi älskar Disney on Ice och Alma fick en fin mugg med Olof.



Så var det snökaos i Göteborg också. Mina bussar gick inte förrän vid lunchtiden och jag, ca 80% av Göteborg, blev minst 4 timmar försenade till jobbet. Ändå säger dom att detta inte var som '95.


 
Min första syn när jag kommer ut från jobbet - en solnedgång och flera kg snö.
Lugnet efter snökaoset.


 
Jag och Alise beslöt oss för att skämma bort oss själva med lite brunch.
Alltså jag älskar brunch - kafferosten var hur gott som helst och inte alls särskilt dyrt.
Se allt detta - kärlek.



I februari var det dags för Tobias svensexa - en av uppgifterna var att få oss deltagare att leka "död ko", detta valde Tobias att anordna mitt i Nordstan. Kändes som en Flashmob för utan att vi märkte det började folk samlas runt oss och titta på. Fantastiskt kul.



En annan uppgift var att ha mumietävling där tre personer skulle linda in tre andra personer. Lika fantastiskt det - liksom alla andra tusen uppgifter Tobias hade att lösa.



Mitt hela härvan av februariplanerna så hann jag och Cecilia med en lunch på Ikea - alltså tycker verkligen om Ikeas vegetariska mål. Cecilia också.



Innan det var dags att resa till Fellingsbro på bröllop var jag tvungen att göra mig själv en tjänst - klippa mig. Såhär blev resultatet då och jag var väldigt nöjd med att få korta ner håret. Såklart poserar jag i min favorit-tröja (som mest används till sport och att sova): Iowa Hawkeyes.



Så bar det av till Fellingsbro och Tobias bröllop - såhär mysigt fick vi bo det i Arboga. Återförenad med mina tre barndomskompisar - Hilma, Kristin och Cecilia.



Så var det dags för världens bästa Tobias att gifta sig - så många år vi har haft äran att vara varandras vänner. Grät nästintill en skvätt på bröllopet - han är den första av alla mina vänner att gifta sig. All lycka till världens finaste kille och hans fru. Så stolt över honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar