tisdag, oktober 25

envisa datum vill in




Well, denna helgen har varit superduperbra. Jag har iprincip fått träffa alla de jag vill träffa som mest och det tycker jag är superkalas. På fredagen vare som sagt party för Christian, och det var kul, det skrev jag ju förut. IH. Sen så på lördagen så fick jag träffa min morbror och en av mina lill-kusiner, som berättade allt jag behöver veta om tomten nu och hur svårt det egentligen kan vara för småsmå tomtenissar att klättra upp för våningssängar. Sedan på kvällen bar det av till Matilda för att förfesta lite innan det var dags att dra sin kos till Pc (och well, behöver jag säga att det hände hur mycket som helst bara under perioden att ta sig till PC, hehe). Rebbe och Toby, ni är så himla bra va.

Well, och ja söndagen sen spenderade jag med att äta sushi med hilma&anna (+chips&dip) sedan så mötte jag upp Cecilia och så tog vi oss en promenad till Hulan för att därefter åka och hälsa på min farmor och de som tillkom där. Därefter var det dags att åka hem, hjälpa bella med spanskan och sedan se på film. För att tillsist, låta det bli måndag och då ta en fika med Lisa och sedan åka och möta pappa för en lunch. Sedan bar det av med bussen.

Och på bussen, perkele, i slutet var jag så kissinödig att jag höll på att avlida, och när det hela började var det en timma kvar tills bussen skulle vara framme i helsingborg. Jag ville ju bara skjuta nåt (men jag klarade mig, hehe).

Tack för en superduper helg, dudes och dudettes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar