måndag, oktober 10

stars are shining

Ibland förstår jag inte riktigt, för några dagar sedan vaknade jag klockan 5 på morgonen utan att kunna somna om och igår kväll kunde jag inte somna förrän klockan var runt halv 4 på natten. Jag och Malin kom fram till att det måste vara den där enskilda koppen kaffe om dagen som håller mig uppe om natten eller också så är det helt enkelt så att det är något knasigt med mina sinnen. Hur som helst, vi lade ingen vidare eftertanke i det hela utan lämnade det åt sidan, och packade ihop våra grammatikböcker (som förövrigt tillhör bland de tjockaste böckerna vi har) för att sedan rusa hemåt för att läsa de där 200 sidorna som jag (enligt egen planering) skulle ha läst klart idag, vilket jag självklart inte gjorde.

Och ja, nu sitter jag här utan att ha läst ett enda ord idag, men det är lugnt, för jag har ju trots allt ytterliggare en dag att läsa mina x-antal sidor och jag är ju trots allt inte ensam om att inte följa min egna planering.

PYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar