tisdag, oktober 4

that's not the story you told in the court

hade en föreläsning idag i historia och efter den föreläsningen bestämde sig mer än halva klassen sig för att ta sig något att äta tillsammans för att sedan ha en studiegroup. hela studiegroupen var för mig väldigt nödvändig eftersom jag fick lära mig väldigt mycket faktiskt, men allt eftersom tiden flög förbi så insåg iallafall jag, helena och pontus att man bara klarar att plugga för en stund, för alldeles strax utbröt våra försök till att plugga till ett enda stort asgarv med åtskiljaktiga konstiga ljud som inte ens jag kan repetera just nu.

hur som, efter studiegroupen traska jag och malin för att köpa mjölk och bullar som jag, malin och linnea skulle ha under kvällen. bullkalas ftw. mycket mysigt får jag allt säga att det var och nu har mina två vänner gått hem, och för min del är det dags för lite pluggande.

Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar