tisdag, juni 3

dimmiga dar, det var bra dar men vad fanns det att se klart?

har hunnit med både högtider och livet. fram tills nu. vi går nu in i studentrushen och därefter kommer jag ha fullt upp med picknickfestivaler och med att dansa till Håkan. det är inte förrän på söndag som jag kommer att kunna andas ut igen, ta ett steg tillbaka och reflektera. men framtills nu har vart helt fantastiska dagar. så innan all stress verkligen tar farten så kör vi en tillbaka-blick på de fina två månderna jag har haft sen sist.

 
Det firades påsk och jag var ca överlycklig över att vara hemma i gbg
 
Jag och mina bästa vänner i gbg hade påskkalas  
 
Jag träffade mina kusiner och åt päronsplitt 
 
En ny bok kom hem till mig, bästa boken på länge 
 
Åt min favoritmat med fina Jennifer 
 
Sen var det dags att ladda för valborg så vi tog en tripp till Danmark
  
Jag var lite snygg en morgon 
 
Sen fick jag återse min äldsta vän, Anna, efter ett halvår 
 
 
Och sen hade vi bowlingkalas med mina bästa vänner i gbg
 
 
Lillasyster konfirmerades, här är jag bella och hennes vän lollo
 
Det firades konfirmation som bara den. Fina syster, goda tårta.
 
 
Jag hade ytterligare än snyggdag 
 
Sen fyllde farmor år också så vi åt ännu mer tårta 
 
Så hann jag även med att träffa min bästis Johanna, här försökte vi oss på en selfie 
 
 
Sen fyllde Robert år och vi åt på resturang. Här är Pernilla och Theo.
 
 
Och så hann jag med reggae och balkonghäng med min bästa Linnea
 

Och så var det vårfestival på villan också och jag kunde inte hålla mig undan det heller
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar