måndag, juni 23

this world is confusing me

Idag blandas mitt humör med illamående, trötthet och nedstämdhet. Jag känner inte alls för att ta upp mitt liv och allt jag vill är att bara ligga här, by myself. Jag har ont i varenda muskelknota som finns på min kropp och människor i världen är idioter. Inte för att människor har något med den smärta jag känner i kroppen just nu att göra men den delen är bara som en parantes i det enda hela.


Jag orkar inte. och än mindre orkar jag nu när jag på riktigt är sjuk också. Allt jag behöver just nu i mitt liv är lite komik och det är med komik som jag väljer att spendera min dag som sjuk. Tillsammans med full house. De är de enda människorna som inte är ett enda stort pain in the ass, de enda som kan få min annars så smärtfyllda kropp att inte vilja ge upp helt och hållet.


Idag blandas mitt humör med illamående, trötthet och nedstämdhet. Jag har ont i varenda muskelknota som finns i min kropp och allt jag vill är att bara ge upp. Men jag ger inte upp. Så fort jag blivit frisk ska jag leva igen. Mitt liv ska bli en komedi igen. Så länge, låt mig vara sjuk i fred. Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar