torsdag, mars 24

han vänder sitt ansikte mot dig

idag börjar jag vara vegan. får se hur det går, insåg just att jag inte har någon frukost till mig själv idag. både mildyoghurten till cornflakesen och smöret till mackan innehåller mjölk. jag får äta frukt till frukost då, för jag ska fixa det här.

ikväll flyttar jag till stan för helgen. och ikväll får jag då också shoppa soja/havremjölk, sojamjöl och mjölkfritt smör för då ska jag också göra veganska pannkakor med caroline, filip och anton. fast dom vill inte äta mina veganska pannkakor, så då får dom väl äta vanliga pannkakor och häva i sig mjölk framför ögonen på mig. men det fixar jag, absolut.

idag ska jag även kika på en balklänning, få se om den är något bra eller inte. och så ska jag ju faktiskt ha indien-redovisning för int2 idag med (och ja, jag är nervös, men det kommer nog gå bra).

nu ska jag plugga, ha det fint. tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar