fredag, mars 18

Jag ramla omkull och tog mig upp och sen ramla jag omkull igen

Himla bra skoldag idag, jag rockade grekiska provet (tror jag, kändes så) och allt var bara himlans bra. Och jag har fina vänner och jag var himlans lycklig och glad idag, jag studsade allvarligt talat fram.

Idag har jag även fått träffa min favorit farbror Daniel och hans flickvän Emelie. Dom är nog världens sötaste par tror jag, faktiskt. Hur som helst, jag var och hämtade nycklarna till mitt blivande hem den nästkommande helgen. Så det var grymt. Jag tycker om min farbror väldigt mycket och jag blir himlans glad när jag får träffa honom med.

Hur som helst, kort och gott, en himlans bra dag och nu har jag & jenni införskaffat oss vår älskade kahlúa också. Detta kommer verkligen bli en grym kväll, tillsammans med fina människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar