söndag, mars 27

we'll be the same tomorrow, 'cause we've all been painted by numbers

Om jag ska skriva om allting jag har varit med om så kommer det här bli på tok alldeles för långt, men dom som har varit med om helgen vet verkligen om att detta har varit en av de bästa och mysigaste helgerna, på väldigt länge. Åtminstone för mig. Tack världens finaste johanna, jenni, emma, simon, linus, joakim, alise och caroline. Ni är mina rockers! Hur som helst, nu är jag hemma. och livet som vegan fortsätter (och jag har faktiskt klarat det väldigt bra om jag får säga det själv). Puss!

2 kommentarer:

  1. jag hade gärna vart med om det inte vore för uppsalen min älskade. ska vi köra hockeyspelsturnering på lördag kväll? puss på dig

    SvaraRadera
  2. jag tycker absolut att vi kör hockeykväll soonish. pussellllllll! <3

    SvaraRadera