söndag, mars 13

Oh my god, oh my god

fredagen blev liksom bra även den. jag fick spendera sista dagen som rådgivare i fnrollspel och sedan framemot kvällen var det dags att fira Daniel. En riktigt rolig fredag om jag får säga det själv och grattis än en gång Daniel. Efter firandet av Daniel så var det dags för mig att ta tåget iväg till aspedalen för att vara med och fira Alice. Även där blev det till en riktigt fortsatt trevlig kväll och jag tycker verkligen om när de till och med spelas Håkan på gitarr på övervåningen medan de spelar Håkan på spotify på nedervåningen. Då vet man liksom att saker och ting står så himla rätt till.

Lördagen däremot spenderades med att vila, se på film och melodifestivalen tillsammans med familjen och jag måste säga att den där glada killen med ett rullband och massa färg på scenen gjorde mig så himlans glad. Han var en vinnare. Synd bara att inte svenska folket såg det och istället röstade på det uppenbara, eric saade och danny. Måste säga att jag gillade swingfly mycket också. OH MY GOD, OH MY GOD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar