torsdag, augusti 2

Det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu

Hej. Idag har jag vart mör i hela, hela kroppen. Rör mig ungefär hela, hela tiden. Men är så himlahimla glad för att jag har saker att göra hela tiden, och att jag får komma hem och vara riktigt, riktigt trött. Det var länge sedan jag var trött av att ha rört mig, eller vart ute hela tiden oavsett väder.

De senaste dagarna har många tankar spekulerat i mitt huvud, och igår ringde en dam som påstod att jag hade hoppat av min utbildning, vilket självklart var inkorrekt men eftersom jag fått denna information så ringde jag upp Carina (vår studieadministratör) som berättade att det var felaktigt, och att de visst hade koll på att jag skulle fortsätta, fast i Halmstad.
    Ja, ni läste rätt. Jag har ungefär, inte helt till 100procent men till att det ena överväger det andra lite, att jag ska läsa mitt andra ämne i Halmstad. Religion, i ett och ett halvt år. Men, jag känner lite att jag bestämmer allt sådant mer specifikt i nästa vecka, då jag har fått lite mer information från campus och om själva bytet med Högskolan Halmstad.
     På ett sätt känns det faktiskt lite spännande, men på ett annat sätt så känns det lite som om det börjas om från början, i en ny stad. Dessutom, så kommer det kännas tråkigt att varken bo med mina änglar i göteborg eller i helsingborg längre. Men som sagt, jag har fortfarande inte 100 bestämt mig, men typ.

Jajajjaja, annars händer väl inte så mycket. Jag jobbar, träffar mina Göteborgs-bejbs så mycket jag bara kan innan jag åker tillbaka till Skåne om 22 dagar. xoxo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar