fredag, augusti 10

Men sagan får ett lyckligt slut

Säger bara, äntligen helg. Denna veckan har faktiskt gått rätt långsamt, men nu har arbetsveckan nått sitt slut. Och idag så fick vi smaka en peruansk tårta som Hanna hade bakat, så HIMLA god. Måste bara säga det. Well, ikväll då, så väntar en semifinalsmatch i handbollen som jag ska se tillsammans med min bästis, Linda. Sedan när kvällen vankas så blir det eventuellt till att gå ut och dansa med Sandra och några vänner till henne. Lär bli gött.

Well, vad har mer hänt i veckan då? Jo, jag har tagit en öl med 3 fina skåningar som var i Göteborg över dagen för att se Barcelona-Manchester United-matchen och så har jag myst med Anna i den finaste parken i hela göteborg, glömmer alltid bort vad den heter men den ligger precis vid Storan iallafall. Och igår så åt jag kvälls-sushi och såg på BATMAN med min bästis, Julia. Vilket verkligen var en superduperfilm, satt nästan som klistrad. å andra sidan är jag ett väldigt stort fan av Batman. Okej, kanske inte världens fan, men jag diggar alla Batman-filmerna enormt.

Aja, nog från mig. Nu ska jag förbereda mig för vad resten av dagen har att erbjuda mig. Puss W-Bs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar