lördag, augusti 25

Klockor må stanna men hjärtan ska slå

Hej världen!
Nu är jag tillbaka till Helsingborg igen, eller egentligen har jag varit tillbaka sen i onsdags. Men iallafall. Sen jag kom hit har jag hunnit med att kramas och catcha up med lite fina vänner som jag haft lyckan att träffa här nere i Skåne. Och jag inser först nu, på riktigt, hur mycket jag saknat Helsingborg. Man saknar liksom Helsingborg. Well, hur som helst. I onsdags hade vi välkommen-tillbaka-fest uppe på Vallgatan i goda vänners lag som avslutades med Super Sonic och Kenny Starfighter hemma hos en nyinflyttad Robert, som innan bott i Kristianstad. På torsdagen vankades det en heldag med min bästis Linnea fylld med matlagning och en himlans massa barnfilms-mys. Fredagen spenderades sedan med att dra igång med pluggandet igen och för att sedan, när kvällen stod på dörrkanten, bege mig ner till den mycket saknade Utposten med min bästis Malin för att ta oss en öl, hitta på nya grammatik-ramsor och testa nya teorier.

Måste säga att det har varit mycket fina 3 dagar här än så länge, och lyckligtvis är det inte slut ännu. Även om mycket i mitt liv mest hänger på en tipp och man mest inte vet vad som kommer att hända med en.

Anyways, idag har jag mest spenderat dagen med lite böcker och ska alldeles strax ska jag bege mig ner till Sofie för att fixa mig och min faddergrupp i ordning inför UFF2 (andra Underbara FadderFesten). Temat för kvällen är: Allt förutom kläder. Så någon gång i framtiden ska ni allt få se vad vi hade att bjuda på inför denna kvällen.

Så länge, lev väl. Ta hand om varandra och visa kärlek. Alltid visa kärlek. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar