onsdag, augusti 29

Kom hit igen när du fått skägg

Ibland önskar jag att man bara kunde börja om från början med vissa saker, göra dom rätt liksom. Men jag vet, liksom alla andra, att det inte riktigt går. Ens förflutna biter en alltid i arslet, förr eller senare. Dock kan jag skatta mig så himla lycklig, för trots alla mina fel och brister, så har jag fått världens finaste vänner som gör mig lycklig. Och det tror jag är nyckeln till allt här i livet, att kunna ha några att leva med och leva för, den nyckeln på knippen har jag fått hitta. Man lär sig vilka i livet som är sanna, och vilka som inte är det. Det tar bara tid. Och trots att saker och ting brister och görs fel, så vet man att det finns alltid fina människor runt omkring en som är redo att plocka upp en.

Tack för mig, nu ska jag fixa mig iordning för det som min dag och kväll kommer att erbjuda. Nämligen nollningslivet här i helsingborg. Allt väl, och ta hand om varandra. 

2 kommentarer:

  1. Bra där med nyckeln och knippan,Verkligen fyndigt och bra.
    Och visst gör man sina misstag här i livet och det hör liksom livet till.
    Visst hade det varit bra om man fick en manual som man till punkt och pricka kunde följa redan när man föddes.
    Men hur roooligt hade livet blivit då...Egentligen ?

    Inte speciellt kul kan tänkas.

    Nej bättre då att leva med sina eventuella misstag och lära utav dom.
    Och kanske garva åt dom nån gång i framtiden.

    Ha det så gött och njut så mkt du bara kan.
    P&k i massor :-)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.Kom hit igen när du fått skägg :-)
    Go natt Jacqueline ...

    SvaraRadera