söndag, februari 10

Du säger att du är stark, att du vart igenom det här förut

Nu ska ni få nåt att bita i, en bildbomb från den senaste tiden. Enjoy! 

 
Jag och Madde hade en riktig "good time" på villan en av alla kvällarna tillsammans. Så här vackra var vi när kvällen gick mot sin slutdestination, Mogwai, framåt natten.


Malin hade tentafest på min våning så jag sprang över och agerade sällskap till de här två godingarna blandannat.

 
Jag fick dessutom nya arbetskamrater för tre dagar. Mycket fina, de gav mig en bulle med bulle.

 
Det skulle vara fest på Vallis så jag passade på att ha förfest hos mig innan tillsammans med två av mina bästa vänner, som jag dessutom känt längst här i Skåne.


Så bar det av på Vallgatanfest, här är jag och Linn med de blå partyhattarna

 
Malin lämnade Helsingborg för Lund så det ville hon fira med en Lundautgång, här är jag och Patrik


Dagen efter att lärarstudenterna haft party på Villan så vaknade jag upp med ett blå/lila öga, hade ont i flera dagar tack vare Anna

 
Här är några fina lärarstudenter som gosade ihop sig på förfesten innan Villan

 
Hade Chokladbollsmys med Sara och Robert också, då ville Sara göra en fläta på mig, såhär fin blev den


Jag hade finbesök av min farbror och hans flickvän, vi åt Tapas och drack öl tillsammans. Fina dom! 


Jag fick jobb som läxhjälp en gång i veckan och såhär fin telefon har min tös som jag är läxhjälp för

 
Har även hunnit med att ha catch-up-middag med finaste Sofie och Ellinor. Det serverades nämligen bakad potatis med skagenröra, detta kunde vi självklart inte motstå, speciellt inte med så billigt pris.

 
Dessutom var det dags att pussa hejdå till Billy som snart åker iväg, tack finaste fina för den fina festen.

 
Jag blev sommarsugen när jag hittade mammas gamla solglasögon liggandes här


Hann även med en måndagsfika med mina nyfunna vänner, Felicia och Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar