tisdag, februari 26

När man är ung vill man bli hög

Livet här i Skåne fortsätter och jag trivs ganska så bra med det. Saker kunde ha vart bättre, saker kunde ha vart sämre men jag har så fina vänner här hemma i Skåne att jag lite dör emellanåt.
    Hur som, veckan har mest bestått av plansmiden, filmkvällar, tvspelsturneringar, jobb och för att även nämna cocktailparty. Mycket fin vecka om jag får säga det själv. 

 
Här är från när vi hade Knektturnering hos Pernilla och Bekric

Sedan vankades det Cocktailparty på Bryggare en vecka senare

Alla vart så fint uppklädda

 
Här har ni mig och alla mina fina män! 

Och såklart the hosts!

Alexander, jag och min favorit Hanna

Här har ni mig och mina favoriter Robert och Sara

Och här har vi Anna, Amanda och Sara - All dressed up

Och så Zaid och fina Tim

Som sagt, stiligt ska det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar