måndag, mars 4

Våga känna hjärtat banka

Hej godingar! Nu har vi gått in i Mars och det känns så sjukt jäkla bra. Det är liksom vår och jag är glad mest hela tiden, inväntar nu bara lite av pollenprognosen och hoppas att den inte ska vara allt för hård mot mig iår.

Hur som helst, dagarna har bestått av vårpromenader, fikastunder, planering, festande etc och jag lever varje dag så gott som jag bara kan. Imorgon åker jag dessutom till Göteborg, och jag vet inte riktigt hur många gånger jag lyckats glömma bort det för en stund menmen nu är det dags, om 12 timmar far jag och jag har inte packat än. Allt är som det brukar. Puss!

 
Helena hade fest i Lund, så här är en bild på Johanna och Helena


Och även Disa, jag och Linnea ville vara med och fotas i festandet

När jag och Linnea sedan skulle hem från Lund så missade vi sista tåget och var inte tillbaka i Helsingborg förrns vid 7, då blev det en svängom på donkens frukost för en prebrunch innan vi skulle upp sen vid halv 11 för Brunch med 7 andra finisar.

 
Under veckan som varit har jag även fått ha sushidejt med Jennifer

 
Och i fredags hade vi i Eventutskottet bjudit in lärarstudenterna till Tvspels/filmafton på Campus, riktigt mysigt vart det om jag får säga det själv

 
Har även hunnit gå flera vårpromenader tillsammans med fina Sara och Daniel

 
Jag, Calle och Daniel åt även lunchbuffé på Vegeriet, en helt vegetarisk resturang här i Helsingborg

 
Jag inne i Marssolen

En kväll bestämde jag mig också för att helt ägna åt mig själv utan nån annan, det blev Håkan Hellström och Polly för hela slanten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar