måndag, mars 18

Det kommer aldrig va över för mig

Jag är 16 år. Jag är platsen dom aldrig upptäckte. Jag är en storm från ingenstans. Jag kan krossa ditt hjärta. Som en orkan, kan jag svepa bort dig. Men jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig. Jag kommer älska dig när jorden gått under. För jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig. Jag är 24. Bara en liten gnista. Bara ett ord kan sätta eld på skog. Jag kan älska dig som den där elden men jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig. Och jag kan bränna dig som du aldrig har bränt dig, om du leker med mig. Det kommer aldrig va över för mig. Jag är 39. Jag är ett tappat självförtroende. En pojke från förr är tillbaks igen. Han bara står där och stirrar mig rakt ner i själen. Vi skulle älska varann tills jorden gick under. Och du skulle aldrig dö, nej. Det skulle aldrig va över för dig. Jag kommer älska dig när jorden gått under. För jag tänker aldrig dö, nej. Det kommer aldrig va över för mig. För jag tänker aldrig dö, nej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar