måndag, mars 11

Kärlek är för dom som kommit loss

Godkväll!
Ikväll spenderar jag kvällen med att lyssna på Hästpojkens nya album, och det är så himla fint bara. Så jag kunde alltså inte hålla mig ifrån att skippa måndagsmyset som jag blev inbjuden på borta på Vallis. De får helt enkelt klara sig utan mig, så sitter jag här med mina onda ben från lördagsdansen på Valand tillsammans med världens finaste.

Men hur som, hela förra veckan var helt fantastisk. Jag spenderade den med fina vänner, besök på gamla platser och med släkten. Världsliga lösningar kontra helt fantastiska stunder fick min uppmärksamhet hela veckan. 

 
Träffade två av mina favorit skåningar i Göteborgsvimlet

 
Firade denna filurens femårsdag och gjorde skattkartor

 
Fick också pussat på världens finaste lillasyster

 
Dessutom spenderade jag några timmar med gamla godingar med att titta på FNrollspelet på vår gamla skola

 
Hängde med spårvagnarna i solen på Avenyn också

 
Sedan vart det utgång på Valand också med mina finisar, Johanna däribland

 
Fick även en mycket fin present från mina två allra bästaste vänner, tusen tack

 
Och well, spenderade fredagskvällen med att bowla också, at last

Och idag fika jag och lekte med Daniel och Calle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar