fredag, mars 15

I am Mr Lonely

Idag känner jag mig ensam. Brukar få den känslan ibland. Den bara kommer liksom och det är ingenting jag kan göra åt. Sen vet jag ju egentligen att jag inte är ensam, men jag känner mig ensam. Ibland får jag liksom bara den att, ingen skulle märka om jag försvann. Men jag vet att det är fel, helt fel. Jag vet att jag har människor i mitt liv som bryr sig om mig, och jag vet att jag är omtyckt. Men ibland kan jag bara inte stänga ute känslan, tankarna. Tror varenda människa i denna värld kan känna sig ensam emellanåt, idag är en sån dag för mig. Puss!

Ps. Längtar efter min nya bok jag beställde, en bok av fina Liv. Ds. 

1 kommentar:

  1. I bland vill kroppen och hjärnan bara ta det lugnt och koppla av.
    Slappa är ett bra sätt att hämta nya krafter.

    Och med din Göteborgresa med fullt upp så är det inte märkligt att du och din kropp reagerar.
    Även dom mest kända kändisarna känner sej ensamma ibland, speciellt när spotlighten släcks.
    Och det är just då som kroppen vill ha lugn och ro.
    Kram Jackisen :-)

    SvaraRadera