tisdag, mars 26

Säg vad du vill

Händer så himla mycket nu. Är inne i förändringens era. Jag älskar mitt extrajobb. Dessutom har jag skaffat mig ett till, nytt jobb, som jag också tror att jag kommer älska. Planerna för vårens event är i full gång och eventuellt kommer jag också att flytta ihop med en fin vän till sommaren. Inget bestämt än dock, antingen händer det eller också stannar jag kvar i min lilla studentlya. Ska på visning imorgon så efter det ska jag tänka vidare på saken.

Som sagt, jag är påväg in i förändringens era. Och det känns så JÄVLA bra. Plus, det går mot vårigare tider. Förövrigt så bestämde min mobil sig för att ge upp häromdagen, så nu knappar jag mig fram på gator med min gamling till telefon. Så saftigt. Tusen pussar.

     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar