fredag, juli 4

hairdo

Igår fyllde världens bästa pappa år och idag fyller min bästa vän Linus år. Så ni kan ju förstå hur mycket jag önskar att jag kunde vara i Göteborg och fira mina fina men även jag måste lära mig att jag har ett liv här borta i Skåne också, ett liv som jag byggt upp under en tre års tid och som jag ärligt talat kan säga att jag blivit nöjd med. Jag har fina vänner, jag har ett hem och jag har ett jobb jag trivs med. Vad mer kan jag, som liten tjej, önska mig?

I vilket fall som helst, igår klippte jag av allt mitt hår. Så där så att mer än hälften av mitt hår tillslut låg på frisörens golv. Så där så att tjockt och långt hår går till tunnt och kort hår. Kommer SÅ att spara mer shampoo/balsam på detta. Iallafall, det som var vart ju den att det var första gången jag klippte mig i Helsingborg. På de tre år jag bott här. Innan har jag alltid tagit en paus i Göteborgs vildliv och klippt mig. Men nu hade jag inte gjort det på ett år så det började ju bli panik. Eller, det började bli panik för ett halvår sen.

Men frisören var jättego och tog väl hand om både mig och mitt hår och här har ni resultatet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar