måndag, juli 28

släng ner nyckeln min fina

Nyhemkommen från Göteborg. Jag har haft en helt fantastisk helg och jag skulle inte för ett ögonblick vilja byta ut den mot något annat. Jag tog med mig min bästa vän Linnea till staden där allt började och vi har haft det helt underbart. Det är nästan så att vi flyttar till Göteborg snart. Jag vet, jag har sagt det i snart tre års tid nu men jag kan ärligt säga att jag är för bekväm med det liv jag har nu så därför kommer det nog dröja ett tag innan jag sätter tummen ur. Men det är bara en tidsfråga innan det faktiskt händer.
     Hur som helst, vi har haft helt fantastiska dagar och nu ska jag bara jobba av mig lite under en två-veckors-period och sen kommer jag tillbak till min favoritstad igen. Så länge kan ni njuta av denna bildbomben.

Förfestade med två favoriter, Linnea och Julia

Hade finbesök i Helsingborg av 4 mycket fina släktingar

Så tog jag med mig min bästis till Göteborg

Här har ni mig och min fina vän, Linnea
 
Så hann jag med en fika med fina faster och kusin också

 Kort och gott har helgen vart asbra och jag är så himla lyckligt lottad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar