söndag, juli 20

Snälla ta mig långt från alla vakter

Hej. Solen har träffat sina högsta timmar, och graderna på termometern verkar bara gå högre och högre. Men det är gött. För alla andra. Själv jobbar jag. Varje soldag.
     I vilket fall som helst, efter att jag kom hem ifrån Öland fick jag gå på lite mer konserter för att avvärja mig lite långsamt. Min bästa vän Johanna kom hit till mig i Helsingborg och bodde här två nätter så att vi kunde gå på våra favoriter Veronica Maggio och Timbuktu borta på Sofiero. Vi tog med oss Linnea och sen öste vi, jag och mina två bästa vänner. Hela natten.
     Sen var jag tvungen att återgå till jobbet och med det inräknat även sova själv igen, efter 8 dagar med sovkompisar bredvid mig, och alla vet vi ju hur det känns att ändra tillbaka till gamla vanor. Men jag har haft helt fantastiska dagar nu och det kan ingen ta ifrån mig så nu laddar jag om tills nästa gång. Puss.


 Mina två bästa vänner på Maggio och Timbuktu

Jag och Johanna köpte lyckokakor

Och så passa vi på att njuta av vår ledighet till max på Gröningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar