måndag, februari 21

fly through the heaven

tittat på oc hela dagen, på nåt sätt känns det som om dom har det så himla mycket mysigare i newport beach. Jag vill alltså också flytta till karlifornien, försöka komma in på Berkeley och så. (och ja, jag vet ju att allt bara är på film, men jag vill dit ändå). Nu ska jag hur som helst plugga lite så att jag kan komma in på nån bra utbildning till hösten eller färdas runt i hela världen eller jobba så att jag blir rik som ett troll.

Puss i ljumsken!

1 kommentar:

  1. NEJ! flytta inte till kalifornien. det verkar så himla bra, men jag känner många som har bott där, och de säger att det är så himla messed up. Alltså det verkar så lyxigt och så, men då ska man komma ihåg att det bara är de riktigt rika som ar det så, och de "vanliga" människorna bor ofta sämre än vad vi gör i sverige. men visst är det kul att drömma!!! :D :D <3 miss you sweetie

    SvaraRadera