söndag, februari 27

I woke up in the morning

jag hade en trevlig dag igår, med släktkalas där jag blev mätt som en pannkaka på min 3½åriga-kusins tre rätters som hon serverade mig precis när jag kom, toppat med min farbrors smörgåstårta och alla kakorna. Och ja, trevligt det vart det minsann.

när jag sedan kom hem blev det till att ta det lugnt. ville egentligen på bio, men beslöt mig för att sitta hemma hela kvällen och se på skins. var lite för trött för att dra mig utåt. Men jag hade det trevligt ändå, jag fick ju pratat med några vänner som jag inte pratat med på länge (som även dom bestämt sig för att spendera sin lördagskväll inne), och jag fick se på vackra underbara skins. bra kväll!

nu ska jag hur som helst plugga ganska så mycket. idag äre söndag ju. puss i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar