måndag, april 11

2 steg från paradise

jag har haft världens. bästa. helg. dock har min lillasyster haft en mindre bra helg men min har iallafall varit bra. för ja, vart var vi sist? jo, vid min avokadorulle och allt sådant där. ja, för jag gick på släktkalas och sen köpte jag min avokado .. båt (?) och sen så när jag kom hem så smsa carolinen och vi bestämde oss för att ses och ha en myskväll bara hon och jag. Så det blev till att se på 2 filmer, och äta massa godis. Dagen efter sedan var det dags för oss att fara iväg för att träffa världens bästa, spela brännboll, grilla korv, spela lite fotboll, lite kubb och bara i största allmänhet ha en riktigt go' dag ute i solen tillsammans med massa fina. bra dag helt enkelt, helt great. tack alla fina! och som sagt, min helg har varit grymmers. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar