torsdag, april 14

catch a falling star

nationelltprov i svenska idag. gick inte alls som jag hade tänkt mig då jag efter halva tiden och med en helt färdigskriven uppsats insåg att jag valt den enda uppgift där man bara kunde få vg på. ja, ni förstår väl frustrationen som uppstod? så jag stoppa nöjt i mig mitt inköpta godis och började tröstäta. men ja, får hoppas att det gick helt okej ändå. och efter detta flera timmar långa prov var det dags för engelska. en lättsam engelska som tur var för annars hade jag seriöst avlidit. det krävdes liksom hjärnceller för att gå i en trappa. Jaja, efter skolan åkte jag hem och gladdes över att det inte fanns något att plugga men så tillslut berättade linus för mig att det ju faktiskt fanns det (vilket jag försökte totalignorera). Men ja, sen traska jag tillslut ner till skolan för att hämta min grekiska bok men istället för att gå hem och plugga så åkte jag istället hem till Daniel och såg på film. Dumma mig hette filmen på tal om det. Och ja, jag hade helt klart en mycket trevlig kväll och nu är jag hemma igen, för att nu först ta mig an grekiskan. Kommer gå fint. PUSS OCH HEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar